MAT PAUZI Awang. Persepsi mengenai pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dan keberkesanan pelaksanaan: Satu kajian kes di Kementerian Dalam Negeri (KDN). Kuala Lumpur Universiti Malaya 2001-2002.
Chicago Style (17th ed.) CitationMAT PAUZI Awang. Persepsi Mengenai Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Dan Keberkesanan Pelaksanaan: Satu Kajian Kes Di Kementerian Dalam Negeri (KDN). Kuala Lumpur: Kuala Lumpur Universiti Malaya 2001-2002.
MLA (8th ed.) CitationMAT PAUZI Awang. Persepsi Mengenai Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Dan Keberkesanan Pelaksanaan: Satu Kajian Kes Di Kementerian Dalam Negeri (KDN). Kuala Lumpur Universiti Malaya 2001-2002.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.